2010年2月9日 星期二

甜美小公主

甜美小公主~~
當然不是我 - 花花啦
我說既是她呀~




其實我都有買佢之前出既 illuminance 
但就飛粉飛到暈
就算我用掃,用佢連埋既棉棒,又或者用手都好
但結果都係一樣.................



但今次又再比我見到佢既廣告
又將我重投佢既懷抱喇
今次既春妝眼影為金屬色調
不過出名閃到爆既JS
今次居然唔算閃



回家後為佢影完張靚女相就開始試色了
都是一些帶有一回點深紫調既粉紅色
最上的一隻是用來打亮眉骨的





Step:
先用左二的顏色塗於整個眼瞼位置
左三塗於雙眼皮
最右的深紫當眼線劃上,可稍為劃粗一點
最淺色的左一打亮眉骨
用Eye Gel 劃上眼線同查上睫毛液





今次出既E/S比之前好了很多
因為很神奇地...................
之前的飛粉問題今次可是完全沒有呢
而且仲好易上色
亦不會因為粉紅色而令雙眼浮腫呢~

十分慶幸今次可以買了它
而且不是又為了那華麗的包裝







沒有留言:

張貼留言