2010年1月31日 星期日

印甲分享 - 帶點神秘的少女

今次想印回少女一點
但太粉紅我又唔想
所以都係以黑色為基礎

先用了這些甲油
- OPI NL T02 Black Onyx
- Bourjois 52 Rose Precieux (很美的實色粉紅, I Like it ~)



今次印油出動了黑,白,銀
還有金粉同透明嘅Top Coat




原本諗住試下用普通甲油當印油咁用
但原來是不可以的...唉
可當印油既甲油真的不多
所以今次迫住我抹哂佢地再黎過

印花板用了三塊
-M59,M60,M71





製成品:-




原本我係想用粉紅色做埋印油的
但因為唔可以
所以為有從新整過
但無名指我又唔想洗左佢
所以就出現了咁既怪現象了




就係因為佢 - 無名指小姐
因為我未試過可以印到隻公仔咁靚
比我再印都一定印唔返..
所以就保留左佢係度喇

下次應該係新年甲了
但到而家都仲未有頭緒啊!





沒有留言:

張貼留言