2010年1月22日 星期五

淘~~耳環

花花從細細個已經好鍾意耳環

但奈何穿了3次都不成功

可能我既耳珠太厚的原因吧

每次都是慘淡收場

所以一早就放棄穿耳了

 

上星期看了某Blogger既分享

又看見了好靚既夾耳環

看到我又雙眼發光了

所以又出動去...............





收穫都不錯呢
全都是夾的
平均都是十幾廿大元
很符合我既經濟原則..哈哈

最得我喜愛的是長頸鹿
可愛死了~~




看不出是夾的啊~~
不過長時間夾也不太好受吧
到放工時間耳珠開始有一點點痛了
..........愛靚唔愛命既我
當然繼續啦~~~~~
.....................

今次亦都一併淘了一些大碼衫
有機會再同大家分享啊~~
(雖然應該冇咩人喜歡看大碼系列......)

 

 

 

 

 

沒有留言:

張貼留言