2010年1月30日 星期六

我愛花花 - Part II

原來幫人整都可以一樣咁開心
因為蝦子餅既妹妹想玩
所以我就帶了一些工具,印油,甲油
預備前先問一下佢想要咩甲油
原來佢喜歡淺色的
我既甲油一向都是以深色為主
找了我的甲油收納盒...
只是得好幾支粉紅色既甲油..

今次就用了這些了:-
- Konad R16 Pink Pearl
- Konad 黑色印油
- Bourjois 1 Seconde No.18
- Konad Top Coat




印花板花花有限
計哂都係得個八塊
最後emily小姐都是喜歡花花圖案
就用它們啦~~(己找哂我有花花既圖案板了)
- M35, M37, M20




開頭都係諗住用白色印油的
但因為今次既甲油係淺粉紅色
所以效果一般,又唔明顯
最後都是揀回黑色






好彩最後emily小姐都收貨
原來幫人地整我都可以好開心
比整自己更加比心機添呀~~







沒有留言:

張貼留言