2010年1月24日 星期日

坪洲一日游

昨天約了一班同事一齊入了坪洲玩了一日
哈..這還是我第一次去呢個地方





這是一個很細既島
入到去好靜..沒太多人
可能我們入去玩
可是住在這裡的居民卻去哂去市區玩?
我們一路行..發覺周圍都是小小既漁船
就連龍舟都見到好多好多





之後發現了一間冇人住既屋
仲講笑說好像綁架屋..
我就覺得似鬼屋了
如果是夜晚..我打死都唔會入去
看見上面有一幅用油彩劃成既豬嗎?
好勁.我觀察了一陣
發現只是在樹幹油上油彩的
而且屋主可是排了好多好多酒樽在那棵樹下面...
真奇怪................
這棵樹對面是一間士多
可能就是因為咁而儲了很多酒樽吧!!
坪洲可是多廟多到不得了
每行幾條路都會發現各大大細細既廟呢~




行到咁上下就醫肚了
這裡比較出名的是蝦多士
果然好食...
聽聞還有菠蘿冰都好飲
訪問了有飲的人
他都說好味道..





當然花花要拍一下花花啦~~哈哈
除了花外..
有人向門前種蕃茄..辣椒..蘆薈..真是咩都有...





除了廟多,花多之外..就是貓狗多..
當我們有一段路想上山既時候
仲突然衝出好幾隻狗出來..係咁向住我地吠...
驚到我呢..好彩有一個同事有一點經驗
知道牠們不是真的惡狗
所以上前對牠們喝了一下
之後發生咩事..我可是不知道了
因為我一早已經沿路行返出去了..
只見冇耐同事們都一齊出來
wow....之後比人串了一句
"你養狗又驚狗既!!!"
喂喂喂~~~牠們個樣不似善良狗呢~~~

坪洲的確是個很寧靜既小島
入去睇下,影下相,食下野
真是
偷得浮身半日閒



 


沒有留言:

張貼留言