2009年12月17日 星期四

我也來推一下Bourjois

從上次孔雀綠出現之後
我就開始愛上它了
尤其十分喜歡它們的眼影
而且價錢亦都化算
買它們更加係十分方便呢

上次出值完Beauty Blogger Mini Gathering
從其他美女得知又出了新東東
所以就去屈記看看
行了兩間都唔見
點知個日諗住行一下葵芳
反而比我見到有得買





二話不就就將它們帶回家
眼影中買左藍色,黑色,同啡色
買啡色係因為想可以拎多一枝eyeliner返屋企
(又師奶心態了.........)
個BA咁岩個日又係搽啡色
很受人影響既花花所以就揀左啡色了
仲有一支寶藍色既指甲油同樣靚爆鏡

之前都買左佢一盒地既Smokey Eye 系列
我全部試過上手後發覺這盒啡銅既色我最喜愛
加埋一支Bourjois很好劃既眼線筆 



由左至右:
- 銀色眼線筆
- 啡色
- 藍色 (真的很靚..今次仲要係冇濕上添)
- 黑色 ( 它是帶一點閃閃的)

買左佢地之後都係試過其中兩隻色





大家喜愛那一隻色多一點呢?
我個人就覺得兩隻色都一樣出色
其實藍色個隻色真係好靚,但自己blending很差
所以藍色那片就好像怪怪的...
遲一點看看買多一兩盒Smokey Eye 系列返屋企先得


 


 




沒有留言:

張貼留言