2009年12月23日 星期三

繁星流動之...冇星?

因為就到我最喜歡既聖誕了
所以我自己又整款新指甲先

今次的甲油和印板


- KONAD R29 (Shining Deep Blue)
- 銀色印油
- 金色閃粉 Top Coat


- 印板M3



隻藍色都幾靚呀
可能我都係喜歡一些深色甲油啦
就算單搽我自己都好鍾意呢



之後印上星星圖案
今次用了銀色
因為用白色冇咁似夜空嘛
我覺得都過得去架

跟住我又諗住加閃粉...係諗住
以為可以令到佢地更似天上既繁星咁



跟住自己咪發覺多了舊魚囉
D閃粉令到我既銀色星星失色左好多
遠睇就更加唔使講啦
咩星都睇唔到喇..又失敗左喇
早知就咁加冇閃粉既Top就算
就係咁.....................................
有星變左冇星囉................................................!!??




沒有留言:

張貼留言