2009年12月17日 星期四

第一次為指甲化妝

在這個星期六
約了六位Blogger一齊去了阿Kat既屋企一齊玩甲
因為我是第一次玩甲
所以心情十分之緊張~~Hohoho~~

主人家可是幫我們準備得很周到呢
甲油,閃片,珠珠,印花片...什麼也有啊!!!



之後我便開始選擇我想要既甲油了
好多都好靚呀..仲有我一直想買既絨面甲油呀
好靚呀~~



最後都是揀了我最愛的紫色



還試了我的第一次印花
這好像是梅花既圖案



然之後~~~~~~~~
因為我想加一隻閃閃既透明甲油係上面
所以我就搽喇!!!
點知............一搽就出事
原來唔可以就咁好似普通上甲油咁掃佢
我一掃就將我原本既印花掃走哂喇~~~
Oh~~~No~~~ (唉....我真的是.............)

我又要重新黎過了...
都是用回同一紫色
用白色印花
再上一層銀色閃粉甲油
再次努力之後既結果就是這樣了
um....睇來都是要加多練習了...哈哈





再來是手手大合照



今天玩得很開心
對整甲既認識多左
亦對他們的設計指甲方面感到驚訝
因為他們太利害了..個個都整得好靚呢

希望下一次有機會再玩過~~





沒有留言:

張貼留言