2009年12月29日 星期二

在家無聊收拾記

之前行吉之島十蚊店
又買左好幾個盒返屋企
諗住又係時候收拾一下呢個月買落嘅野


^買埋買埋再加淘埋淘埋又一大堆了




所有都係十蚊..真係又平又好用
我大多數買呢D盒都係揀四四方方的
可以方便收納,如果圓形個D好唔方便架
仲有一樣嘢要預備
就係佢喇......................



用黎做分格呀嘛
用一D自己唔用既紙盒量度好位再界好
加上上網搵一D自己喜愛既圖案Print 出黎
包好佢地就OK喇~~







收拾好後終於唔使一袋二袋了
搵都方便D呀
好似好簡單咁
但其實我都攪左佢地成幾個鍾
可能我手腳慢啦..hehe~~

最後黎一張大合照先





鞋盒都是我收藏之一
超好用的..貪佢夠哂硬正呀嘛



其實今日仲買多一樣野架




有咩用?
咪就係用黎放好佢地囉



哈哈...自己既銀包已經放唔落佢地喇
加上我知道我之後一定會越黎越多
所以係是侯將佢地另存新檔喇

無聊分享完畢
希望冇悶親你地啦!!


 






 

沒有留言:

張貼留言