2009年12月23日 星期三

大愛Bourjois結局篇.....

話說之前一篇講到我去銅鑼灣屈人寺既Bourjois Counter 買野
跟住個BA姐姐同我講話買$1500送$1500已經完左
整到我返屋企途中一路極度唔開心

 

點知...返到屋企先知原來要Shop先有
...有冇攪錯..又唔話比我知
渣甸坊行過時代好近ja嘛~~

所以我唔份氣..第二日都係個心囉囉攣
決定再去過..諗住買唔到野都要買Coupon
去到之後BA姐姐原來就係Ail妹妹
真有緣..因為我一路都以為她是係朗豪坊的

之後買下一樣,買下又一樣
最終都買左成千一蚊..
買唔哂既四百大元就買左Coupon了
咁就買左一大袋呢~~



睇下有D咩先!!



這便是我今次既敗家品了





一盒Mimi Bourjois 既眼線筆
兩盒超級好用既Smokey Eye Set
彩紫眼線筆 (我都係諗住用黎打底)
兩支煙燻eyeliner (墨綠同銀灰色)
防水眼線筆..(係毛筆型的)
Mascara 1001 Cils (諗左一陣都係揀藍色,因為屋企真係太多黑色了)
黑鑽豐盈Mascara (Ail 妹妹話可以先用它來打底再上Mascara 會更加濃密)


跟住便是贈品了
我諗都不用多說
因為呢set Story Book 應該都冇咩人唔識佢了



今天我亦開了那支墨綠色既Smokey Eyeliner 試一下



先用它來打底
加孔雀綠眼影
眼尾再蓋上用銀灰眼影
下眼線用了銀色eyeliner



隻色真係即刻出左好多
冇咁沈色~~

今次真係元氣大傷所以應該會係Bourjois既結局篇了
但..........................續集應該還會出現的
我相信


其實我還去了買玩甲既東東.......(所以先說真的大傷)
另一篇再分享

 


多謝收看 (^0^)





沒有留言:

張貼留言