2009年12月17日 星期四

我的第一次淘寶

因為近來睇得太多其他人既分享篇
攪到我心思思又想去淘下寶咁
多得上次某美女Blogger既教學文
令我可以用了兩日就睇明左
(無錯..以我呢個蠢人兩日以經係快架喇!!)

我係用支付寶的
因為可以收到貨先過數
保險D呀嘛

上左個網睇
第一次先買小小試下
唔得都冇咁肉痛呢



超快,只不過訂了三日就寄到



買左咩?
因為買小量既關係
先從飾物入手
佢地都包裝得幾好
個盒可留番再用





呢兩條頸鍊
上面個條太短了
可能自己條肥頸關係啦
要自己加返D圈先得



仲有四款手既
帶完之後鍾意手鍊多一點
鈪就我帶得唔好睇了
可能之前上網睇既時候因為隻顏色所以買左

我諗之後我又會迷左落去
識用之後就會發覺不太難了
所以一定會再去淘多D..淘多D ~~~
哈哈!!





1 則留言:

  1. 好"正"呀.貴吾貴架 ?
    [版主回覆12/23/2009 00:20:00]唔貴..樣樣都係幾十ka ja..你都試下玩 跟住就會開始玩上癮架喇..haha

    回覆刪除