2009年11月14日 星期六

Sogo感謝週

又到Sogo既感謝週了

之前睇廣告已鎖定目標買Benefit個Set紅絲帶易容組合
但就只限量200 Set
心諗放工去多數都會冇哂

放工食完飯就諗住去碰碰運氣
誰知一問之下原來仲有
所以就敗左一Set回家
BA仲推介了它們的香水Set - b spot
兩支都好似係四百幾(如果我冇記錯)
係幾香架..但兩支我又用唔哂
有冇sister 買左同我Share啦~~

仲有一Set 6支Lip Gloss 都幾好
但對我來就就冇用了
因為我十分小用Lip Gloss
你地如果係常用Lip Gloss 可以去睇下

好了...睇下相啦


見到兩袋啊!!係呀
今日見出開銅鑼灣
所以順道去埋Mi Ming Mart 買野

先睇Benefit 吧~


有一盒Thrrob胭脂
(其實我覺佢地有小小..偷雞,因為我知佢地呢隻胭脂有開倉呀)
仲有一盒 mini "fake-it" kit
(裡面包了Boi-ing, High Beam, Lemon Aid, Lip Plump 同 Ooh La Lift)
另外就是兩支Lip Gloss - Where's my stylist & who does your work

再睇睇Mi Ming Mart



兩樽綠丸,一個海豚夾同Beauty Foot
綠丸十二月會加價了
所以今次買了兩樽

最後經過報紙檔買了它



可能因為被Blogger 吹得太勁
我呢本都係last 一本呢!!

今天既收穫都幾豐富呢~

 


 




沒有留言:

張貼留言