2009年11月13日 星期五

多謝~

多謝你陪伴我一段唔短既日子
回想你回來的第一天
你躲在爸爸的厚褸中
當時既你仲好細小
一隻手已經可以抱起你

我一路都是喜歡狗多一點的
但自從你同BB既出現(雖然BB只是陪了我們大半個年頭)
令我覺得原來貓亦係一種很可愛的伙伴

你由我未拍拖,到拍拖,再結婚...
一路都看著....
還記得你還年青時..時常同你玩
你可是一張皺了既紙也一樣玩到傻
一樣玩得不亦樂乎

但近來,你大了
對著一些你既玩具也小掂了
有時都是用你的小手抓一下
上去找媽媽時也多數見你靜靜地坐著
原來你是時候要休息了...

希望你在另一處也一樣快樂
一樣玩耍..
我會永遠都記得你






多謝你陪了我十二個年頭

我的好細佬 - 仔仔



 






1 則留言:

  1. 12年,,
    真不是一段短的日子,
    一直不敢養寵物就是怕大家要分離的時刻....
    [版主回覆12/09/2009 23:14:00]是的,但養就預左一定會...但往往真係到呢一日又會好傷心.. 所以我會好好對佢地,希望令佢地呢一生都開心

    回覆刪除