2009年11月4日 星期三

日本之妝物入手

今天同事兼朋友終於從日本回來了
而我託她幫我買的東西也一併收到了
真開心,好像自己去了日本旅行一樣
當然啦!如果真的是我自己去
相信會比呢度至少多出五倍




其實大多數都是Vissee
日本方面係有七折
而MQ 同 MJ 就冇折了 (而朋友誤會左都係七折而幫我買埋)
所以我相信我絕對是買貴了它們
因為Yen紙太貴了...

今次買了:
- Visee Glam Hunt Eyes G-7
- Visee Brilliance Forming Eyes A-1
- Visee Blackish Forming Eyes B-2
- Visee Pencil Eyebrow BR 301
- Visee Power Eyebrow BR 301
- Visee Nudish Rouge BE 372
- Maquillage 3D 眼影 BR 364
(這是所謂既限定發售,不過我相信香港應該都有)
- MJ 睫毛液 BK 999
( 唉..我諗我對MJ既睫毛液準是著魔了,因為家中實在太多,而且有幾枝係未開的)
- Diet Block & Clear
(這是我看完Queenie 既 Blog 之後買的,岩哂我成日夜食飯既人,但唔知有冇用)

我要慢慢試一下它們呢
今次共一萬四千多YEN
計對換率8.8
即係要一千三百多~~

OH~~ 我本身想買既B.B.要Hold 住
但MAC還是很想買...




1 則留言: