2009年11月4日 星期三

我的新鞋子

不嬲我都是與波鞋連成一體的
只不過有時又會發下神經咁
就好似今次
無啦啦就去買兩對斯文鞋
(除波鞋以外我都稱為斯文鞋)



個袋"Leung"到爆呀!!!



我的一雙大腳八
有時真的好難買鞋
普通既圓頭尖頭仲可能有機買到
但Boot呢..唔使指意
就算碼岩..我對肥腿都唔會著得到



先是這對平底
見到鞋面既閃閃石
已覺得靚
仲係要我最鐘意既紫色
所以貴一點都買了它回來
佢既好處係鞋上面既閃閃石係繼粒繼粒用線"聯"上去的
並不是普遍既鞋咁貼上去
咁就冇咁易甩喇



另外便是這對了小高跟鞋
只係好普通既一對
它不是白色的
是偏灰色既白
試穿上它行路很舒服
可能因為佢既鞋墊做得比較厚同軟的關係吧

但現在還未可以穿上它們
因為仲要買防刮腳跟的那個小東西
如果不是,我的腳跟可會傷痕累累呢!






 


2 則留言:

  1. where u buy that 小高跟鞋??
    how $? any other colourrr???
    [版主回覆11/05/2009 21:31:00]荃灣新城市中心,鋪名叫年廿九 灰白個對係$299,有其他色架,但唔記得仲有咩色 你可以去睇下

    回覆刪除
  2. 想share下有個tote bag HK$140可刻字呀!
     
    http://www.queeneco.com/blog_/Fashion_&_Style/Shopping/1/133

    回覆刪除