2008年5月22日 星期四

Pasta De Waraku

呢日我地又同阿妹一共4人
又去行街街兼食Lunch
發覺自從妹夫有車後
我地一齊去多左去街街呢!

本身想去荃灣廣場
但好多車排緊隊入Car Park
改去荃灣一個新既商場 - 荃新天地
我地都係第一次去的
好大呢!!

首先當然去食左Lunch 先啦
蝦子餅話有間專食Pasta的..好決定就呢間
鋪頭出面放了好好好多意粉模型呀
(這只是一半呢!)



假的,但係已經想將佢食落肚了



當真的時候有咁大隻龍蝦嗎?




當我地(我,阿妹同蝦子餅)好聚精會神咁睇既時候
.....Yee......從玻璃窗望入去....哈,見到妹夫已經坐左係入面了
我地仲唔知呢...即克走番入去

我地樣樣都叫,一齊食
Coupon有$50 Discourt
仲有一些半價既Pasta 可以叫
可能因為新開呢!

叫了墨汁墨魚幼麵
好味呀..蝦子餅又有微言
話冇墨汁味Wor..
食到我地個個變黑嘴呀!



咖哩煙肉蘑菇炒飯



茄子Pizza
好脆好脆,Oh..Shi !!



小食兩款
- 香腸併盆同炸雞塊
香腸好好味呀,其中一條係芝士腸黎架
三條都唔同味的
(我地覺得佢放係雞隔離既薯片好似卡樂A 呀!!)






仲有漢堡扒
呢個係咁多個之中比較唔岩我口味
因為比起出面食既漢堡係淋好多
食唔到D肉既口感,一pat pat 咁架! 嘛嘛地 > <
(但睇好似好正咁)



最後係真既甜品了
蝦子餅叫了凍可可
正呀,好濃的..好似食Dark Chotolate 咁呀
但佢個色又唔似架Wor...Why ??



妹妹叫士多啤利芭菲



我就叫了Tiramisu 芭菲




呢間Pasta De Waraku 好味呀
我又會番Dou 的
但如果一碟意粉我一個人係唔夠的
因為我地4個人都係每人兩口就食完了
哈哈..唔通半價小一半..唔會掛!!




2 則留言:

  1. no. 1.... d巴非好似好正wor
    [版主回覆05/23/2008 13:12:00]係呀,記住留肚食呀

    回覆刪除
  2. 我睇見你介紹的野, 勁肚餓, 這間野地址係邊, 等我都去食下
    [版主回覆05/23/2008 13:14:00]荃新天地囉,唔..又話唔到係荃灣邊度Wor...自己就覺得近荃灣大會堂囉~~
    P.S. 好好味架(除了個漢堡扒)

    回覆刪除