2008年5月22日 星期四

老趙之包包傾(Bao Bao King)

上星期五又同蝦子餅去搵食了
我比蝦子餅揀一係越南野,一係日本
佢揀了前者..咁下次先食日本野啦

今次去左佐敦
我又唔想行過去出山林道個間
近近地食佐敦呢間
兩間一樣的,但佐敦係新鋪
裝修較年輕化一些

今次都叫左好多野
生牛肉湯粉
好味,個湯仲好正添



越南0野都一定會叫的
- 春卷同我好鍾意食既蒸粉包






都係叫了炒通菜
但好似硬左D,都冇食唔添呀!!



蝦子餅仲叫左個招牌飯
但當時既我已經飽哂
但都有試到佢個D餸
有豬扒,雞翼,扎肉同一件叫黃金磚的東西
黃金磚係我本身想叫既小食(一碟4件)
好在冇叫,唔係唔好食
係呢磚0野都幾滯的
哈哈,好在之前比蝦子餅Reject 左姐
唔係就大件事了




之後走既時候路過九記糖水
都好食埋糖水完美D嘛!!
雖然入到去好似有一陣怪味
似D貓貓狗狗味咁的
但又唔見有寵物呢!
有所謂啦,好快食完就走人
我叫了合桃糊
好味,唔會太甜,又唔係開生粉水咁
(因為我真係食過一D好似開生粉水咁架!!)



蝦子餅叫了燉蛋
佢話苦Wor..但我一D都食唔到苦味
我諗佢條舌頭真係有D問題
我仲覺得好滑添









沒有留言:

張貼留言