2008年5月11日 星期日

鼎泰豐ercore vs 松記甜品

岩岩既星期五
放工我,  蝦子餅又同豆子去食飯了
豆子已經成為我地既指定試食兵團了

今次再戰鼎泰豐
我地三人大約8點去到
飛仔係B86 ...
個度既小姐話大約一個鐘至個半鐘
當時既B飛好似係B三十幾到

好在我地已經預左要等好耐
所以就早有準備...NDS 一部
哈哈..同豆子大戰左三百回合
差不多一個鐘了
就上番去繼續等
一上到去 (*′皿`艸) 唔係呀,都係三十幾既
再等...終於B飛又開始叫枱了
一叫就去了廿幾張飛,再叫又叫三十幾張飛
到我地了...真係等死人咩

今次同上次叫既野差不多
只係叫多了兩個餸姐

先黎前菜 - 烤夫 (好似係咁..) 豆子叫的
都幾好味,有點似面根



再黎一人一個酸辣湯
都一樣係唔辣的
但好足料呢!!



主角就一定叫的 - 小籠包
好多湯係裡面呀



又係鮮蝦蒸餃
真係好好味
唔記得叫豆子睇熱呢!! ( 真的唔好意思)
因為我上次一樣少看它了
又係比佢熱親呀



叫多左個菜肉飽
上枱時佢地會問你 : 腰車嘛? (註一 : - 要切嗎?)
所以佢就同我地車開三份了
一樣好多料呀..我自己覺得好食呢



蒜蓉炒通菜
好似D菜老左少少



一個係紅燒牛肉麵
另一個係排骨蛋炒飯
個飯真係好食
就算下次黎都會再叫







之後我地再由尖沙咀行去油麻地
好熱呀..真係救命
死啦,個日都係28,29 度姐
我已經行到出哂汗呀
遲D再熱D真係唔知點算了
我地去油麻地係因為去松記食甜品
因為我有個朋友成日都去食
所以自己都去試下

我叫左"Summer"
行到咁熱,當然要食雪糕啦
可以自己揀雪糕的
我要左芝麻同朱古力



豆子叫了幻彩明珠



蝦子餅叫了哈囉
好似有豆的
我唔好豆類,所以我唔會叫呢



我覺得呢間野OK 呀
因為每樣野都係十幾蚊
但好大碗,而家好多D咩記 ..都要成廿幾三十蚊
相對呢度只係十幾蚊,仲要唔會唔好食Wor..
正呢..我相信我會再番"Dou"呢度的

P.S. 今日蝦子餅自己都買左野
買左咩...唉..佢買完之後比我話足佢十次有多
因為屋企真係冇咩位呀
唔該唔好再買喇..真架..
係靚,但冇用嘛,屋企唔係一千呎呀
...................(下冊一千字...)
開估吧啦!!
小雲同小吉好重要呀!! (可愛嘛!!)
唔好以為好細..佢地都好有份量的
小雲既高度足足17吋高呀






沒有留言:

張貼留言