2008年5月1日 星期四

Anna Sui 之 小血併

今天同屋企人食完飯之後便去行千色店
妹妹睇的東西我唔0岩
我便走左去剛剛途經過的Anna Sui Conter
佢唔係長期Conter 的,因為本身Tsuen Wan 既千色店係冇架
一定係個天住定要我買了
因為我一路都想試試它的Product呢!!
我又一路都的唔起個心去買!!
哈哈..好了,而家正正就係我要買你既時機了

今日的戰利品





Left - Super Mascara DX Waterproof (No.201)
Right - Liquid Eye Liner (No.300)

兩者都是我做鍾意既Colour
本身Liquid Eye Liner 係想買鮮紅色的
(唔好以為好誇張,因為只係用來做Eye Liner 的,所以唔會有問題)
但Sales 姐姐話冇哂貨
我問會唔會遲D有貨
佢話斷左貨,斷左貨唔好放Sample 出黎嘛!!







(放左白色上面,可看得清楚一點呢!)






Eye Liner Pencil WP (No.201)

愛它畫出來閃閃的
好靚,我都有試過實色的
但我個人喜愛這款多些

今天本小花既小血併用了一共 $535
有三樣東西五百幾,不是好貴呢!
但都係要下星期用少些錢先得了!

因為我消費Over $500
所以仲有一支香水板呢!












1 則留言: