2008年5月11日 星期日

母親節前夕

今天母親節前一日
係同埋媽媽個邊
阿姨,婆婆食飯
因為夜晚先食飯
所以上午有時間
先去將軍澳拜埋嫲嫲先

約好左媽媽大約4點半係上面等
我同蝦子餅,就跟妹夫車上去
我地先跟車接妹妹收工
之後妹妹帶我地食了一餐好美味既 Lunch 呢
呢間鋪頭係沙田新城市廣場
最頂個層,係食炸魚薯條的

枱面放了魚形的東西



我叫了炸魚薯條Set
個湯係超正..比出面既白湯濃4 - 5 倍呢
今日個湯係周打魚湯
妹妹說如果係蘑菇湯仲正呀



炸魚好大條,雖然係炸,但唔油的
D白色既醬都好味,點魚都好Match



蝦子餅既意粉一樣好好食
D汁同湯一樣好濃..正
意粉比出面比起會冇咁淋
我正正就係覺得出面成日都整得太淋了
我鍾意硬一些
煙三文魚都好食
唔知點解,平時我出去食自助餐
我好少會食煙三文魚的
但呢度我又覺得佢地整得OK 呢




食飽飽未夠鐘去將軍澳
所以係沙田行左一陣
我係書局買了兩Set 書
一Set $100 (有4本)
但蝦子餅話貴呢!!

可能因為近排比公司既時令到我真係有D唔開心
想去試下可唔可以看一下書能夠令自己快樂一些
因為佢呢Set 書係一些小故事
從而啟發自己既思想
本本書都唔同的
有D係朋友,有D係愛情,
我最想睇的係快樂方程式
希望睇完可以比我找到快樂既方程式
唔想日日都因為工作上既野影響到自己
但好多時自己又真係諗唔通



之後便去了拜嫲嫲,再出佐敦同婆婆等人食飯
食飯過後,今次就帶番妹妹去食甜品啦
先同婆婆佢地Say GoodBye 先
再同妹妹,妹夫, 蝦子餅去番松記食
冇錯, 一連兩日都係你了
我都話會番 Dou 架啦

今次我食三色涼粉
黑色當然係涼粉啦
透明的係大菜糕
白色都似大菜糕,但多左D香蕉油味



蝦子餅食楊枝甘露




希望快D睇哂D書
好想快樂呢!!



1 則留言:

  1. no. 1~~~ 一客外賣, 送去上環丫唔該~~

    回覆刪除