2008年5月8日 星期四

Anna Sui 試用

上次買左它們的東西都仲未用
咁岩比我睇到今期雜誌用了我其中兩樣做是範
我當然跟啦!!

首先  我用了有閃底既白色眼影塗上整個眼眉同眼睛之間既位置
(雜誌都是用咁既方法)
之後我便用了一隻好淺既粉紅色塗在眼瞼上
(這是我冇跟書的,因為我覺得只係得白色好單調咁)
最後用上Anna Sui 既桃紅色Lique eyeliner 畫在眼頭至眼中間
後段用埋紫色眼線筆連接住
便完成了~~






發覺自己既技術仲係唔好
用lique eyeliner 既時候都有D手震呢!!
之前番學學既野,機本上比番哂阿Sir 添!!


 





沒有留言:

張貼留言