2008年6月2日 星期一

好貴的午餐

今天又同妹妹同妹夫去街街了
今天因為去拜公公同舅父
所以便出了沙田

今天妹妹想食日本野
本身我諗住去百人一珠
點知原來冇左了
改去了壽司派
之前見有D人講話等好耐
但可能我地到達時已經過了lunch 時間
所以大約15分鐘就有位了

先看看它的Memu
比一般既迴轉壽司好像貴了一些
有分大約5個價錢
由最平既$9去到$36
但注意,有一些係$36 for 一件的
而唔係一碟,真的貴了一點呢!
但好在,它的價錢同食物都叫成正比
食得出用料好新鮮

蝦子餅最愛的北寄貝



這個好似叫軟殼蟹卷(唔係好記得)



當然都要叫三文魚啦
但比起其他反而三文魚我覺得一般





跟住個5樣我都好鍾意的
- 蝦天婦羅壽司 (蝦好大條,好彈牙)
- 辣味帶子壽司 (帶子超級新鮮,每一粒都食得出爽口的)
- 碎吞拿魚壽司 (今次咁多壽司之中既最最最好味)
- 海膽壽司 (情意結,一定叫的)
- 軟殼蟹手卷 (蟹仲脆的,因我試過一些出面既手卷好多時蟹已經淋哂)












上 - 中拖羅
中左 - 唔知咩魚 (唔記得左了!!)
中右 - 海老壽司
下 - 和牛壽司 (唔覺特別好食,D 牛仲有D根的,$36一件就真係貴左D)






燒三文魚頭
本身我冇諗住食
但妹妹叫我食一件
又發覺好好食
又入味,又香口,唔會好乾身添




大家估下今餐幾多錢呢?
4位要成千呢!!

好貴的Lunch 也 !! 
Σ(゚◇゚;) ゲッゲッ
仲要AA,蝦子餅今餐唔幫我比呢!  ━。・゚(゚>ロ<゚)゚・。━ッ










沒有留言:

張貼留言