2007年12月26日 星期三

半日假

難得有半日假期
去邊好呢?
一路都諗唔到去邊
做做下野突然好想去唱K
好啦,咁豪D lu ,去CEO啦!!

做完手頭上既野已經兩點了
約埋今日放全日個兩位同事先
蝦子餅當然陪我放啦!!@

去到 Causeway Bay 先兩點半
約左同事三點,未夠鍾添
去CEO睇下先啦!!
.............!! 嘩..咩事呀,大集會呀
全部都係人,入面,出面都係人呀
唔理喇,拎飛仔先~~~
個Staff姐姐話最快都要三點半先有位
咁呀,去食Lunch先啦..
食完之後,同事同我地真係等了又等..
等到4:15P.M..."" 56號飛 ""
到我地喇...好野..佢地比左間大房我地呀
仲有Wii玩添呀














喂.....蝦子餅,唔好掛住玩Wii 啦,返屋企先玩啦
喂.....你唔好掛住影相啦!!
喂.....到你喇!! 到你喇!!
喂.....呢首歌我嫁!!我Solo..Solo 呀..!!

好快七點了,跟住去食晚餐..去食越南0野 - 清亭燕萍
呢間我想食好耐了..咁岩係Casueway Bay..順便囉
(=0=)""唔怪之話去CEO啦!!有晒計劃架啦!!""
牛油雞翼..一字記之曰 " 正 " 呀!!


(=0=)又係通菜,你唔悶既咩??
((唔悶Bor))


蔗蝦,好大條呀,食極都食唔完咁既..好驚呀!!

個湯係我話叫架,叫咩蝦..酸湯..大約啦
叫左之後得我識得欣賞囉!!
因為好酸又好好好辣!!
但我ok Wor...冇問題呀,好味Wor..


個併盆除左春卷好味之外,其他好似麻麻姐
上次泰屋個併盆好食好多呢...


個牛柳粒飯應該係好味既然
因為當時已經好飽了,我食呢個飯既時候已經冇咩味覺了
但係都要試下,如果唔係話唔到比大家知好唔好味
個牛柳好淋,好入味..但個飯我覺得淋得滯了
因我自己鍾意食硬既飯,所以..如果你地對飯冇咩特別喜好就冇咩問題了


走既時候真係好飽呀!!
行樓梯走,咦..下一層係Bar Wor..
不如入去飲杯0野先啦!!
"" 好呀..Yeah!! Cheers !! ""



半日假..就係咁..過左了..
唔緊要..跟住落黎就係一個長假了
31號先返工....



沒有留言:

張貼留言