2007年12月13日 星期四

新梳化併和民

因為聽日放假
所以放工同蝦子餅去左Kwai Fong
因為想買個強力風筒
點解呢,因為天氣開始凍了
如果同阿Don沖涼,仲用我個個好弱既風筒
吹成個鐘都未乾,阿Don會傷風的
但發覺去到之後又好貴
廟街二百唔使,佢要成差唔多五百
更係唔買啦~~~
所以冇買到囉.....
以為買唔到野..好彩又比我地買左另一樣野喇
Sofa.....哈哈...五百蚊換三千蚊(好大代價呀!!!><)
屋企張梳化比我個兩隻貓加阿Don整到已經不醒人事
仲唔買唔掂啦!!
實惠個哥哥手腳慢,幫我地整成個鐘之後終於走得
跟住當然去開飯啦!!!!


um..............去呢度啦!!


(因為以前去一定好多人,今日可能係平日兼成十點了,所以已經冇咩人了)

叫了呢D野食


嘩,呢個真係好好食...但我想講佢既味道同麥記既芝士包係一樣架,HaHa..



冇咩特別,只係我想食拉麵,所以叫左~~



呢個都好味,可能我不嬲都鍾意食呢類壽司多過手握個隻



唔係唔好食,係冇咩特別,仲要成$68,一次之後唔會再叫了



失望..因為我好鍾意蔥(聰呀!!)/(=0=)知喇,唔使講架喇!!
但係一D蔥味都冇,牛肉又噥左少少
成件事係全程Only食到噥左既味囉!!

今日報告完畢!!


沒有留言:

張貼留言