2007年12月9日 星期日

我的工作枱

因為琴日要番公司做Testing
所以好無聊咁同自己張枱影左相


係咪好靚呢,仲有我既Wallpaper仲要係阿Don黎架
阿Don,証明阿媽幾錫你呢
咁貓貓呢..我....我..一樣好錫佢地架
上面個排全部都係貓黎架..
同埋因為Christmas 了,我都為我既電腦加了 Christmas 既邊邊架,仲會落雪添呀


同埋我想話比大家知...架火車得唔得意呀
我覺得好靚呀,係7-11買架
有5款公仔,Hello Kitty, Melody, Kuromi, Keroppl 同大口仔
車頭一定係Hello Kitty 架 $19.9 一個
車卡 $16.9 一個 A,E,I,O,U 呢五個響音所有公仔都有
其他既字母就定左邊隻公他架喇..
話說個日我同蝦子餅去七仔買既時候
個店員用了車卡 "Do"左一下,之後再按佢部機乘5
(我地買2個車頭加3個車卡)
哈哈,我地跟住好快咁走左
因為車頭貴D架....!!
>o< (你地好衰呀!!!!!!!!!!)


P.S. 蝦子餅唔比我買英文名呀,因為我英文名要8個字呀


沒有留言:

張貼留言