2007年12月26日 星期三

平安夜BBQ

平安夜既前一晚
朋友打黎話去BBQ
好呀,我正等緊你地約我呢!!

個日我放假,蝦子餅返工呀
佢放工仲要去Causeway Bay 交Package D 錢
Package ...??係呀..我地出年2月又飛喇
又係日本呀!! (期待中...)

等埋佢番黎都8:30了
之後比佢坐一陣又出發了
目的地係Tuen Mun 既寶塘下村
本身我話帶Don BB 去架
但佢話唔好Wor....哦..算啦咁

去到Tuen Mun 市中心
搵小巴搭...搵左成30min都有
又打埋電話問人
頂...原來就係我地落車後面

去到都十點半了
原來佢地個個都有帶狗狗呢!!
阿Don好橙呀~~孤伶伶自己一個狗係屋企
算啦..因為個日有一個朋友驚狗狗,所以每隻狗狗都要綁狗帶呢!!

之後我地燒下野,傾下計,睇下電視..又五點了
我地等到6:00有頭班小巴便走了

比番個日既狗狗相你地睇啦!!
左阿Jep..右妹妹


叮叮,個日我唔知你地有份呀,你好乖,又"De 豬"
訓覺個時仲好可愛添呀~~
但佢遲D打齊針就會比人地架喇~~ (因為佢有一個新既家庭收養了)





阿Jep...又係莎莎黎架,妹妹都係,但妹妹真係好細隻,好迷你呀

係咪好細隻呢?

豬仔,好醒既豬仔呀!
蝦子餅話佢好似細隻左Wor..

番薯~~狗仔細細,成日好多野講,仲好勁,成晚唔使訓架



BBQ 後記 ~~
好開心,好耐冇大家坐底講咁耐野
咩都講,連我都驚既鬼故都有講
雖然天台好凍,但圍住個爐傾計又好開心Wor
多謝你地比了一個咁開心既平安夜比我
各位朋友..MERRY CHRISTMAS TO ALL !!


P.S. Carman 你間屋真係好正呀 !! 
    May 多謝係既 Christmas Gift, 我好鍾意呢 !!


沒有留言:

張貼留言