2007年12月26日 星期三

意大利自助餐

12月15號,因為係我阿姨既結婚三十周年
所以就請左好多人一齊慶祝,當然包括我同蝦子餅啦
我地個日去左深井個間意大利餐廳食野
我地包了二樓,去到原來一樓又係比另一班人包左



環境可以..都幾闊落,坐了差不多20人都唔覺好迫






仲未Christmas,但佢地已經放滿Christmas既佈置了









阿姨送比我地每人一份的禮物
""毛巾蛋糕"" 好似真既一樣



食物都好好味呢!!!



































我覺得好好味既有生牛肉,茄子,芝士闊麵(真係好好味,但一定係全場至肥的,Hahaha~~)
仲有杯飲品係咩蜜桃茶..都好好味,($28,可以無限添飲)同埋幅相我影得好靚呢!!


沒有留言:

張貼留言