2007年12月14日 星期五

自私的女人

點解有D人可以咁自私既
我明白,女仔當然係想有人去錫自己啦
但係唔係去利用身邊既人去做呢樣野囉
點解呢個世界上會有D咁既人架
明明表明左比其他人聽
""He is not my cup of tea !!""
但對住人地又唔係咁
而佢咁做既目的只係多一個人去關心自己
利用人地為佢做一些事從而再去Show off 比其他人睇
我唔想睇囉,如果你話比我知 : 唔係呀,我會考慮他!!
咁我覺得冇問題,但唔係既話,唔咳,唔好再比人地有D咩錯覺了
因為我覺得個男仔好無姑,但我又唔可以話比佢聽
因為大家跟本唔熟,我只係暗地覺得佢好蠢好蠢
A君,唔好再聽佢D甜言蜜語了,佢利用你的

我希望這位小姐唔咳收歛一下好嗎?


1 則留言:

  1. 唉.... 身邊有好多好多呢種人, 自以為是, 我曾經為呢d人唔開心過, 但算吧... 既然阻止唔到... 我相信, 路遙知馬力, 日久見人心.... 等時間去證明一切啦

    回覆刪除