2007年12月12日 星期三

拍拖周年記念日

今日係我同蝦子餅拍拖9周年記念日
(=0=)婚都結埋仲要慶祝既...
哈哈..係架喇,又可以食餐好嘛!

一朝早,蝦子餅送了份小禮物比我


咩黎既呢?....登..登..登..登...


電話座呀!!仲要係我最鍾意既馬騮仔呀..多謝蝦子餅...............>O<

之後我好努力工作再工作...終於好幸運6:30走得
蝦子餅話返深井食泰國0野,但我地都覺得深井個間既冬陰公湯唔係咁好飲
所以我話都係唔好喇..之後無啦啦就去左佐敦..(因為近搭車番屋企)
行行下,好啦,見Open Rice D 食評都幾好,就去左泰屋


佢既裝修都幾靚呀!!
叫左三餸一湯


我至愛-冬陰公湯
正,好辣呀,好好味..yummy yummy ...


小食併盆,個D一條條個D好好味呀!!
魚餅又唔似其他泰國菜館咁乾身
春卷又好味..蝦餅一樣好味
串燒就唔夠"lum"


又係我另一至愛-通菜


咖哩羊..um...D 羊硬硬地,麻麻地姐





之後諗住走啦,佢一清潔完張枱就比張甜品meum我地
所以又叫左兩個甜品
南瓜布丁同芒果西米露
個布丁都整得幾實
西米露就好好味,雖然唔多芒果
但D芒果好甜呀!!

今餐..$$三百幾...多謝蝦子餅



沒有留言:

張貼留言