2010年7月1日 星期四

[淘寶文]我為貓狂

本身自己一向都是愛淘衫,飾物等等...
但今次就淘了一些其他東西
可能買左返黎冇咩用
但自己一見就愛上
所以唔理喇,買左返黎先算..哈哈...

買左D咩呢..........
呢樣係已經算最有用架喇



貓貓收納盒
盒子不算太大,但都可以放到野架
我咪又係放我D甲油



盒子尺寸係 21*15*10 CM
個蓋雖然係紙做
但都很結實,不會容易整爛架..
我當然揀貓貓啦~
佢仲有熊仔,豬仔,青蛙同兔仔款..款款都可愛的



呢個袋入面的東東係我最想買
但又冇咩用的....



卡嘩E~呢
就是他們了
一見就愛上佢地
一共九隻



Close Up 比大家睇下啦
九隻都唔同表情




有開心,傷心,撒嬌,得意,發呆,納悶..等等
第時影D試用相唔知可唔可以拎埋佢地出黎玩呢



咁多隻我最鍾意呢隻
話係傷心,但我一見到佢冇傷心不特止
但好開心添..哈哈..有D變態呢
之前格仔鋪我都有見過佢地
但冇睇幾多錢lu..
見淘寶有就買左佢地喇



最後就係佢喇~
er.............熊貓都算係貓黎嘅姐
冇所謂啦~
你地估唔估到佢係咩黎呢...



一反後面....
係鏡黎架...哈哈

都唔知點解自己今次會淘埋D咁嘅可愛野
不太似自己...
但偶然可愛一下,令自己開心下都好啦..
係咪?


多謝收看~






沒有留言:

張貼留言