2010年7月24日 星期六

啪啪聲趕走我的大毛孔

花花一向是很多黑頭
毛孔又粗又大
平時可能大家看不清楚



這樣就可以清楚看見吧~
真的一點點粗大的的毛孔架
冇花冇假架......



所以我今次就試做了這個微量碳原素激光喚膚療程
這次我選擇了銅鑼灣
放工過去快呀嘛~
當天我準時到達
填下基本資料,皮膚健康諮詢



之後就由美容顧問Bonnie 了解一下我的皮膚狀況
原來花花皮膚很乾~同我銀包一樣的呢~
而且毛孔真的很大,所以揀呢個療程就啱哂喇...
雖然Bonnie說我的底層是好的
但也一樣要好好保養的啊~
我就是因為以前似住自己細個,咩都唔理
以前的我可是化住妝就訓覺嘅人...好可怕呢~



安排入房換好衫後
Bonnie 先幫我洗面,修眉
咦....原來有得修埋眉架...花花想修好耐架喇..



修好眉後就由美容師Jessic幫我以下的療程
先塗上碳粉面膜
這面膜利用吸附性原理
吸走毛孔中嘅油脂,污垢同埋老化左嘅角質
等待它滲入毛孔之後
就可以正式開始激光囉~



這是我今次用到的儀器
它利用1064(nm)波長激光將碳粉爆破
當D碳粉從毛孔跳出黎嘅時候
就可以順手將D污垢,粉刺一齊帶走埋



雖然途中聽到啪啪聲同有小小燶味
但過程中我沒有覺得痛的感覺
而且Jessic倒是十分細心
過程絕對不會馬虎
全面打了起碼三十分鐘呢



因為用了碳粉爆破,所以已經將D污垢帶哂出黎
之後的針清可是十分容易過度...哈哈~~



塗上啫喱狀的 Collagen 為皮膚稍作一下 Cool Down
再整多一個水晶倒模
最後清潔好後塗上面霜及眼霜就大功告成喇



鼻仔乾淨哂,毛孔收細哂..好開心呀




弄多一樣之前之後是否比較清楚呢~


這次試做我可是十分滿意的
先是美容顧問同美容師都十分細心
整個過程用了足足兩個鐘,一點也不馬虎
而且最喜愛是先用碳粉爆破後再針清
令因針清的痛楚減到最低
花花以前真的因為黑頭多到用了足足30分鐘針清
真係咩眼淚水都流乾哂呀..怕怕呢~



再次多謝Bonnie 及 Jessic
亦多謝Ztyle 結予我今次的試做~



多謝收看


 






沒有留言:

張貼留言