2009年4月25日 星期六

分享眼妝 - 黃 x 綠

夏天開始來了
所以今次用了黃加綠
Colour 一點吧!!哈哈
我嘗試了用圖片輔助說明
整得極為醜怪,請見諒
但希望對只得文字好一點吧!

完妝圖 - 開眼



完妝圖 - 半開眼



圖片輔助說明



今次用了這些東東
MJ "歌姬 BR762"


都係先用Cream狀既眼影打底
今次我用了最上個隻,佢都係Cream狀的
其實用咩打底都無咩所謂
只係等到之後既顏色會出一些,貼一些
只係我個人喜歡每次化眼妝都打個Cream狀既Base先姐

跟住開始囉!
a - Cyber Colour 既鮮黃色眼影
b - MJ 既單色眼影 "GR185"
c - 不知名美國牌子,因為只係朋友從美國送給我既手信


先用黃色塗在眼頭前端
再用綠色塗在眼中間,即眼球對上既位置
最後用深綠色塗在眼尾再掃上眼窩

d - T ' ESTIMO 03


再用米黃色眼影將整個眉骨對落既眼簾來回掃幾下
令正個顏色柔和一點

e - X'S 眼影盒 805


用白色重點打亮眉骨

Anna Sui 眼線筆 201


用它來劃一條下眼線

最後用黑色劃上眼線同查上Mascara
這兩個步驟係對一雙眼睛最為重要的(我自己覺得)
就算點化一個淡妝,呢兩個步驟都不能忽視的
下次有機會再詳細講這點吧!

今次我只得半個鐘時間
再加上我感冒,食完藥之後既反應 - 手震
所以化得唔係咁好
眼頭掃得前左,眼線唔夠靚
不過都想同大家Share 一下呢!
下次諗到點Match Colour 再同大家分享啦!!

謝謝欣賞!! (*^-^*)












沒有留言:

張貼留言