2009年4月18日 星期六

譚仔雲南米線

琴日本身諗住同豆子再加豆子朋友仔食晚飯
好好彩咁我7:30完成我既工作
點知蝦子餅走唔到
所以取消了我們的飯局

蝦子餅走得既時候已經8:30了
但我地依然去食番本身諗住食既米線
我地去了佐敦分店
店內一D都迫,好闊落,真好







上網見到好多人都話佢既土匪雞翼好食
所以決定今次就叫它試試
金黃色既翼身上加上香口既芝麻
雞翼亦好滑身,但不足以係好好好味個隻
都係一般既雞翼咁囉
定係雞翼如果整得唔好既話,可以會"鞋"既呢?
如果係既話,咁就可以加番佢分既!!



蝦子餅唔食得辣,所以叫了酸辣湯底
湯底我都喝了幾口,唔辣的,只有酸味,但都好飲呀!!
本身既米線入面已經有小量既芽菜,腐皮同九菜了
所以個米線都好有分量的



好辣既我當然揀了麻辣湯底啦
揀了中辣,我自己都叫食得辣既人
中辣對我來就就剛剛好了
唔會辣到入唔到口之余又滿足都我食辣既人
但如果自問唔食得辣,我建議都係揀小辣好了
而且小辣都有分五級的,好厲害呀!

佢地碗米線真係好鬼大碗
我呢個大食花花都可以食唔哂一碗
可想而知,佢幾勁
所以我相信普遍女仔黎食可以同朋友Share一碗便夠了!
仲有..食麻辣既,記得帶紙巾
唔記得!!!!唔緊要,店內有紙巾買的!
(當日去佐敦分店,唔知其他分店有冇!)









1 則留言:

  1. 呢間咪係我好鍾意食果間囉.我通常去長沙灣食...土匪同麻辣雞翼都好味,不過有時一間間架...試過幾間我暫時都係覺得長沙灣好味d,不過就唔方便
    [版主回覆04/20/2009 21:55:00]雞翼我唔覺得得別好味Wor..肉滑Lor..但雞翼點整都滑ka la.. 又唔係雞胸肉

    回覆刪除