2009年4月13日 星期一

你地捨得起身咪?

好耐冇寫佢了
哈哈,不要怪媽媽吧!
媽媽工作太忙了
當唔工作時一係訓,一係Shopping去減壓

阿Don平時訓覺會訓係佢張私家毯上面
而佢永遠都唔會跳上我地張床的(除非我抱佢啦)
兩年了,對於佢點解唔會跳上床或梳化
我倆都百思不得其解
明明眼見人地隻隻狗都會咁做
但佢唔會囉!!為有想可能佢係因為膽小(的確佢係一隻膽小鬼)

所以我地訓覺時,佢便會睡在床邊既毯上面
每當我地差不多醒了(當然係差不多,但還未百分百醒啦!)
佢就會以為我地起身,走過黎床邊原地跳
佢會將雙手放在床邊,跟住就係咁原地跳
我成日都比佢呢個動作令我笑餐飽

而當佢跳到累了,就會扒在爸爸既肚皮上
好似問" 你地捨得起身咪呢?"




答案係........""就架喇,等下啦!!""







1 則留言: