2009年4月10日 星期五

莎莎戰利品

買野的確可以令我本身既心情回復一點點
所以前日便去莎莎買了一些東西回來

首先買了幾支化妝掃
其實自己都已經有一pack掃
但始終都滿足唔到我



左邊既係一支鬆毛掃(正確名稱好似叫眼部輪廓掃)
可以用黎將眼尾既眼影掃番上眼窩的一個好工具

中間本身係一支小號既眼影掃
但我將它當遮瑕掃用
因為我搵足成間莎莎都搵唔到
用掃黎上遮瑕膏一定比用手好一點
因為手指既指紋會令遮瑕膏唔夠貼的

右邊只係我想買一支獨立既眉掃
用來擦靚我既眉毛
唔鍾意用我個pack掃個支好似牙刷咁既眉擦




呢個都係掃,係胭脂掃來的
我買佢係因為佢個形狀係圓形的
比我本身個支扁身既胭脂掃用來塗Apple位一定好點呢!




仲有便是這支眼線筆了
佢係扁身設計
我都知有一些人會將自己既眼線筆刨到扁扁的
因為咁樣比圓形既筆頭好劃D
我自己都試過,但我會將我支筆刨到得番半支..哈哈!!
現在有它就好了!!
查實我用圓頭既眼線筆一樣劃到的
但就想看看他們兩者既分別所以買左

今次既收穫好像用了二百幾
唔係好多,又可以滿足一下自己既購物慾
唔錯..唔錯!!
下次再同大家分享啦!!



沒有留言:

張貼留言