2009年4月4日 星期六

轉戰滿記甜品

話說我又有朋友生日
又話說都係打邊爐
打完又話去番"糖百府"
但萬萬估不到等既人比上次還要多得肯
老闆話起碼十二點三先有位
Oh~~My God!!個時先十點幾呢?

後來朋友們經商量後,決定改地方
所以今次去了食"滿記"
記得以前如果要去滿記係好難的
因為個時只有西貢先有
對我呢D冇車人仕
要入西貢呢D咁遠既地方
可說是提起很大既勇氣!!哈哈!!
因為我懶嘛!!( ̄▼ ̄|||)
但現在真係太方便了.....

我地去了朗豪坊既分店
去到四樓既時候要等兩張枱
所以我地一共八人就企在門口等了
跟住有一位哥哥同我朋友說:
我地十樓既鋪即刻有位比你地,你地熟唔熟呀!!
???(o゜ー゜o)?? ...吓..你問得咁奇怪既
我地八個一齊黎,而你地知我地係八個一齊坐
但又會咁問既!!真係"R"哂頭囉?

坐低之後一人叫了一個甜品
再叫左幾樣野一齊Share



最上面係"榴槤班Cake"
我唔好的,但我相信如果係榴槤愛好者一定喜歡
因為好重榴槤味呀…(´Д`驚)…!!

中左係芒果班Cake
我因為家住深井附近
所以成日都會食到另一間都一樣出名既甜品鋪"發記"
但我自己就覺得滿記既芒果班Cake做得好一點
因為發記既班Cake皮我自己覺得比起滿記厚了一點
芒果亦比交酸,唔通我去親發記都係芒果唔當做??

中右係焗西米布丁(黑芝麻低)
好味呀,這種甜品一向都係我喜歡的
但現在好多時都只會在少量既酒樓先會發現佢地蹤影
正式既西米布丁係會用蓮容做低的
呢個係一個改變左既板本
但我也一樣喜愛它!

而下面分別係楊枝金露配上綠茶/雲尼拿雪糕
(這是朋友叫的,所以冇試過)



蝦子餅叫既紅豆涼粉配雪糕
當然佢有一個美化左既名啦
但我以經唔記得佢個專稱了
蝦子餅平時咁"YIM"尖
但佢冇話唔好食,我諗OK既
佢都有問我點解唔叫呢個
但我覺得再食紅豆,我會好飽了(因為之前打邊爐個餐都未消化完)



我係涼粉+雪糕(撈0野低)
好似係叫撈0野,如果我冇記錯
都幾好味,如果夏天食一定好正
因為佢個撈0野低每食一口都透心涼,雪糕也是!!
記得個時去許留山我也是一定會揀撈0野的!


今日一行..令我近來既心情帶來一絲絲既開心
因為工作令我透不過氣來,亦令到我心情差不多跌倒谷低
這一切一切都留代另一篇再說吧!!
多謝今天你們邀請埋我!!
下次也多些叫我吧!!
看看可否把我又谷低推返上0黎也好!







沒有留言:

張貼留言