2009年4月18日 星期六

豆子的手信

朋友豆子從日本回來
送了我一份手信



外表比一般日本既package普通左
但豆子話上次食個都好好味的..多謝哂呀!



佢一盒入面有四種不同既味道,呢道係其中兩款
影得好差,唔知大家看到沒有呢?



外面係好似蛋糕既野,不是糯米糍來的
裡面分別係豆沙同士可多啤利朱古力
味道我比較鍾意前者,豆沙好香,好多豆呀
我不嬲都唔太喜歡Strawberry + Chotolate
等於現在市面上既士多啤行朱古力橡皮豆,我都係唔好的
所以後者我便覺得一般了

多謝豆子送我的手信
雖然今次我地未能同遊
希望下一次再有機會啦
但都要工司識做先得呢!!


沒有留言:

張貼留言