2013年6月12日 星期三

一個新加入的試用品網上平台~TRY US~

前排收到了一個內有5份自己選擇的試用產品小包裹tryuspack
是透過tryus.com.hk這個試用品綜合網上平台申請的
它們一共擁有多個試用的專頁
包括:嬰兒,有機,美容,食品,寵物,家居,個人護理,健康,趣味,香水,雜誌,數碼等
可方便大家去自選自己喜歡的試用品
而且揀好之後就會直接速遞到你的公司地址,超方便的耶〜



好!就睇下我又揀咗D咩啦〜哈哈
其實因為呢個平台岩岩開始,所以有些專業暫時還沒有試用產品選擇的
一上去就選定某幾個目標先,當然就是美容同美食喇
先去美食區看看,噢!有我最鍾意嘅朱古力
仲要係awfully,唔使諗啦!即揀
本身有兩種味道隨機比架
好彩我收到的亦係我比較想試嘅chocolate chocomais, 開心開心
外層係濃濃的黑朱古力,包住一粒充滿玉米味的爆谷
吃、吃、吃、好快就比我秒殺咗佢喇!
好嘢就當然同蝦子餅一齊分享啦,但蝦子餅就覺得裡面嘅爆谷好似硬了一點〜



當然少不了也在美容區逛逛看弓下有什麼吸引啦
在這我就選定了三樣想試試的產品
包括Bifesta速效卸妝潔面泡
HydroSpark® HA深層保濕精華及Arise水潤啫喱面膜
選擇Bifesta的原因是我自己本身都用緊佢嘅卸妝水同眼部卸妝液
所以情意結地就揀了它
而保濕嘅產品基本上都是的每天必做的護膚步驟,所以順理成章都會入選喇



我獲得的是粉紅色的滋潤型,喜歡它不含油份
也可以輕鬆地卸下一些平日的淡妝
而且用潔面泡落妝也會落得比較清潔一點的啊
當然一些睫毛液或眼線之類的化妝品
我會見意還是用回眼部專用的卸妝產品為佳



還有就是HydroSpark® HA深層保濕精華及Arise水潤啫喱面膜
前者是含有500倍水份透明質酸的保濕精華
取珍珠大小份量塗在面上及頸部就可以了
後者是來自瑞士阿爾卑斯山百分百天然有機的護膚品牌Arise
塗在面上等待10至15分鐘過水就可以喔
這面膜敷在面上涼浸浸的,夏天敷上它頗舒服
但我皮膚太乾了,這試用裝敷上不消1分鐘已經被面上的皮膚完全地吸收哂
睇怕至少兩包才足夠我敷全面呢〜哈哈



嗯〜還有一樣,本身想在嬰兒區看看有什麼可以送給妹妹,但不太有心水選擇
再去寵物區看看有什麼可以給我家中的三隻化骨龍
大多數都是for小狗的,衰仔因為醫生講過唔可以食其他嘅狗糧
只可以食醫生處方糧,而當中亦沒有for貓貓的
所以就去了個人護理區看一看有什麼岩心水
最後就揀了蜂花人參香皂,兩者香味混在一起很特別
用它來洗白白就最適合喇



集合多種不同性質的試用,在網上可以自己慢慢選擇
雖然有些只是試用包裝,但這好處是等你試過覺得好先去真正購買
也可以順道看看有什麼新產品,這也不錯啊
而且整個過程相當方便,落order之後等收件就可以了〜大家不妨也試試吧!



http://www.tryus.com.hk/home.php


分享完畢
謝謝收看



花喵(email)地部:-
laihy1128@yahoo.com.hk
laihy1128@sinaman.com
My Instagram: #fafa_yan

沒有留言:

張貼留言