2013年6月24日 星期一

一瓶擁有高度遮瑕度的Revlon「ColorStayTM持久無瑕修護粉底霜」

在我家中的粉底不算太多
加上我主力用開的來來去去都是兩、三款
其中濕粉底佔大多數,也有粉類狀的粉底
而這次收到的是這瓶Revlon的「ColorStayTM持久無瑕修護粉底霜」



細看之下這粉底霜的功效的確不少的
-輕盈質感
-高度遮瑕
-美肌保濕
-持久控油
-防水防汗



我這個色號是180
打開是慕絲狀的粉底,初次用它的不要一下子就拿太多
始終慕絲狀狀嘛,每次少少就可以,不夠的先再加就最保險喇
因為我也是第一次用這種質地的粉底,所以我都係咁上妝呀〜
初時我打開睇到佢質地係咁都諗過會唔會上完妝會好厚呢?
但上好後又不會呀,所以質感輕盈方面都算是的



說到遮瑕真的滿分,對於我來說是超得
當然未至於變零毛孔,但遮到七、八成真的不錯了
加上試用其間花花的皮膚狀態不算太好
鼻翼位有點泛紅,而且仲有點脫皮情況出現添
而呢個粉底霜係可以將我面上嘅泛紅情況完全地遮蓋咗
就連我塊面之前因為損咗而結了焦的地方都可以遮到〜
我會先正常咁塗完成塊面之後
再睇面上邊個地方需要遮就會慢逐少咁將粉底上印上
薄薄印完一層唔夠就再印,就是這樣竟然可以將泛紅及有瑕疵的地方遮蓋到〜
而且唔會因為塗了幾層的關係而覺得厚身



粉底霜蘊含百合根部精華及蘭花花瓣精華,可以保持肌膚水份
當中特別之處係革命性time-release technology 時間鎖延技術
這技術是當塗完這粉底霜後而之後時間當感應到肌膚泛油時
就會釋放水楊酸控制油份
如果缺水的話就即會以透明質酸補充水份,好神奇呢!
水份我一定是大缺的喇
所以我就算平時用有保濕funtion的濕粉底我都一定要再加保濕底霜
何況是粉底霜呢〜
其實我都有專登試過不加任何保濕base就上這粉底霜
嗯〜有點浮粉不太貼,就算慢慢印都會〜
但如果加上保濕base先的話就沒有問題喇
塗完粉底霜大約15分鐘後,整面看起來會更加自然的啊



試過在熱C辣辣的天氣下外出大半天回家後都沒有溶妝,持久度很好
只有鼻翼及面脥位置有點輕微的出油情況,防水防汗應該都同樣不錯喇
因為我係行多兩步都會出汗嘅
咁我用完佢再出街出完汗個妝都仲keep得到
防水就更加唔使講,點解我會咁講呢?
因為我上底妝係會先將粉底放在手背先再上面
初次用個時冇為意,諗住都係粉底,所以就咁用卸妝乳液將佢抹走
但發覺原來係卸唔清架,只係卸得好少部份嘅粉底
用卸妝乳液都咁,何況水呢?所以防水方便都係好得
不過同時亦要知道就是到晚上卸妝嘅時候要卸得清潔D啊!
我自己都要睇清楚自己係咪已經完全卸下底妝呢〜哈哈!



總結這Revlon的「ColorStayTM持久無瑕修護粉底霜」
持久度同遮瑕度都是可以拿滿分的
如果本身黑眼圈不是太勁的話,其實用它當埋遮瑕用都可以
但我自己因為皮膚比較乾,所以還是會混合保濕底霜一併使用
另外就是始終它的持久度不錯的關係
所以記得卸妝的時候需要卸得清潔一點啊!
最後也要補充一下就是這粉底霜也是有SPF20的〜



分享完畢
多謝收看
花喵(email)地部:-
laihy1128@yahoo.com.hk
laihy1128@sinaman.com
My Instagram: #fafa_yan




沒有留言:

張貼留言