2013年1月13日 星期日

茶梅外遊篇~方便攜帶.不再肚谷谷~

剛剛的12月尾,花花相約埋蝦子餅過了大海一倘
但主要唔係去賭啊,因為蝦子餅唔好賭錢
而好多古蹟我地以前都睇過
所以順理成章就變成馬交三日兩夜美食團啊
咁岩又差不多時間試用茶梅,當然就帶埋去馬交啦
況且細細包,帶多幾粒都好方便姐~



今次除了去澳門一定要食嘅葡國餐之外
還破例吃了一餐自助餐,點解咁講呢?
因為某人一向覺得去澳門應該去搵一D地道一點的
但今次好彩地有一同事團友話好想試自助餐
所以我就可以”man”車邊咁品嚐一餐自助餐喇,哈哈!



去旅行就當然要hea
所以有一日我地3人行去了一Café坐了一整個下午
當然還有另一原因就係在Cafe可以用free wifi啦~
(好喇~我承認我絕對是電話控嘛…….)
呢間Café係我上網睇到澳門食評人老陳介紹的
這個咖喱漢堡蛋包飯真的好好味呢




係咪睇見都覺得飽咗呢?
往往去旅行好多時就會不自覺咁食得比平時多
但去得玩嘅又點會就住就住呢?盡興嘛
只不過就會因為咁食到個肚谷住谷住好唔舒服
我自己本身腸道又唔好
所以曾經試過直頭瞓完一晚到第朝都仲Keep住肚谷谷添



今次我選擇繼續向每朝食一粒茶梅
果然真係冇谷住谷住唔舒服個種情況出現
瞓醒又可以輕輕鬆鬆出去繼續旅程
但記得係去旅行先好放縱一下啊



哈哈~其實今次除了食咗美食之外
我仲去咗一個我覺得好值得去嘅地方
就係向威尼斯人嘅鐵達尼展覽
入面有好幾個鐵達尼呢套戲嘅場景
但其實我喜歡的反而係可以令自己更加認識整件鐵達尼沉船意外
而且展覽裡面仲放咗好多當年鐵達尼號嘅擺設,工具,船飛,宣傳單張等等
我預咗兩個鐘都行唔哂呢~個鐵達尼展覽去到大約2月中
如果有機會過開澳門的話都好值得一睇呀




By the way ~ 澳門的聖誕夜景真的很美~


如果想看回有關茶梅的資料
可以睇番我上一篇的

健康小吃順便茶梅<家居篇>
http://blog.yahoo.com/fafa_purple_garden/articles/953744/index


分享完畢
多謝收看

花喵(email)地部:laihy1128@yahoo.com.hk, laihy1128@sinaman.com












沒有留言:

張貼留言