2010年10月30日 星期六

[印甲分享]低調的Holloween甲.真假蜘蛛對對碰

花花真的超級耐冇玩過印甲喇
生疏哂喇~
哈哈~希望大家唔好介意我印得好差喇
但應下節又想拎黎玩下嘛
所謂應節就當然係今天的Holloween 啦~

化鬼妝我就唔識了
或者我唔化妝個樣已經好夠嚇鬼喇
咁為有就幫手指甲化下妝,一樣嘅姐



今次用咗兩隻甲油,三枝印油同兩塊片



其中的四隻手指
就用了China Glaze 嘅First Class Ticket
是一隻深紫色的甲油..我最愛的紫色啊



無名指就用了Etude House High heel 中的黑色
之前我亦有分享過High Heel 甲油的漂亮法



印油方面,因為Holloween 關係
本身揀了紅,橙同銀
但我發覺搽了深色甲油後
用橙紅等的印油不太明顯
其實深紫當然也可以配上粉紫等的印油
但今次我是印Holloween甲啊
所以我好堅持地不採用粉色印油..哈哈..超硬頸



為了今次的甲還去加添一塊新片M13
之後回家搵哂我的片
也只找多了一塊可配合主題
那就是M28.原先買它只為了那隻獨角獸
好彩..原來我還是會用到其他的圖案的,很開心呢~不用浪費啊



這就是今次的印甲分享了
有蝎子,蜘蛛,南瓜,枯髗骨頭
你們找到了它們了嗎?
因為今次主要用到銀色印油
那些圖案不什樣突出
所以我將它稱之為低調的Holloween甲了



其中自己比較喜歡那個好像戴了鐵面具的南瓜
同埋那隻蜘蛛了...
說起蜘蛛..我很怕,怕得要死
如果仲要那些好貴,毛神神的那些
對不起了..我不懂得欣賞

但.....................之不過
我家中的蝦子餅大人很喜歡
那天人地還知道我一定不會陪他看蜘蛛
仲自己請了一日假專登去看呢

以下相片是出自他手,完全不關我事的



這個展覽在大埔
早上十二點至八點
明天三十一號最後一天了



我只是在處理相片時已經打了許多過冷震
可怕呢~超驚的說~



蝦子餅說過,他好想養
我對他說: 好呀,但我要先同你離婚先~哈哈

送給喜歡蜘蛛的你們
好了,分享到此
現在接近四點了
還是瞓比較適合我吧~哈哈

Happy Holloween



多謝收看



 




 


沒有留言:

張貼留言