2010年10月30日 星期六

我是一名麵怪乎!!(>_<)"

花花自認是一名麵怪
咩麵我都鐘意食
上至拉麵下至公仔麵都喜歡到不得了
那天自己在屋企太無聊
整理番D舊相時就發覺自己收埋咗好多碗麵..........嘅相

因為家下基本上人人都會有部相機
所以每當食飯嘅時候就食都未食就影幅相先..哈哈
我都唔例外喇..所以就出篇麵相比大家睇下
你地又食過邊幾間呢?





呢兩幅都好似係甘味烏冬
我好鐘意食"煙 un" 嘅烏冬
如果係個D用牙都咬唔斷個D我仲鐘意
所以呢.......如果花花打邊爐一定要食烏冬架
咁當然啦..自家拾下拾下就冇辦法之下
就會去返超市買就算架喇~



越南嘅檬粉我都鐘意,但如果係湯檬會好好多
冇法啦,個日幾個人一齊去食飯
咁要就下人地嘛.....



我地去完越南,又去睇下馬來西亞喇
大家估到係咩0黎未..........叻沙呀
超級好味道,香濃0野我最啱架喇



呢碗野我冇記錯好似係翠華
但我就覺得嘛嘛地..個米線好淋
D餃好淋,個番茄湯底又唔算香濃...Next~~~





酸辣麵同擔擔麵
酸辣麵好抵食架,因為可以飲埋個湯嘛,一滴不留
我又鐘意食木耳同筍,正呢~
擔擔麵我就喜歡食D好香花生醬味嘅



到日本拉麵喇
呢個係八八八..........呢個我一向都係至愛
好鬼大碗架,食極都食唔完
但因為佢係北海道拉麵黎架
北海道出名咩呢?凍嘛
所以正宗嘅北海道拉麵為咗可以令到當地嘅人食完之後可以暖身
會整得比較咸,雖然我諗佢已經調較過,但都好似咸咗小小
但我呢個咸蟲都接受到,冇問題~



@橫剛,最近食完
好耐冇食過lu....太約都六七年
再食番都一樣咁好味,尤其隻糖心蛋
食嘅時候我唔會咁快食佢
等D湯浸暖少少,再食..咁就完美喇~
所以就算等一個鐘都值得





近來米線真係開到好似梗有一間向你附近咁
我係超級米線迷...荃灣雲貴川,桂林雲南米線我都試過
但..............我一定的..........要大辣呀,唔該..!!



但數到最最最鐘意都係譚仔架喇
我係可以隔日就食一次
有時太耐冇食,我個心會囉囉攣架
一定叫腐皮雞肉大辣

大家會發覺我D麵相全部都紅當當
係呀.........我真係太喜歡食辣喇~

分享完畢~
多謝收看




沒有留言:

張貼留言