2009年5月8日 星期五

分享眼妝 - 紫 X 金

今次用了紫色同金色
紫色既眼影好蝦人化
因為有時見雜誌個D Model 可以用紫色化得好靚
真羨慕!!
而我只可以好保守咁利用紫色黎化眼
意思即係我絕對唔會將紫色化得太高
如果唔係又會多了一雙熊貓眼了
所以~~化Smokey Eye!!..我自己絕對不能Handle 到

完妝圖 - 開眼



完妝圖 - 半開眼



今次用了這些:-


Maquillage - 金加紫, 上面的是底霜
應該係上年出的,我自己都好鍾意呢D佢地幫你襯埋既眼影



Sweets Sweets PE6 - 購於卓悅,只見顏色合適買買左

簡陋圖解



先說上眼: (都係用底霜打底先,今次就係用了Maquillage的底霜)

用金色掃在大半個眼皮上,可以說係眼球位置到
紫色塗在雙眼皮位置
再用淺啡色掃在整個上眼簾(我係避開了紫色既範圍的)
最後用白色重點打亮眉骨

下眼部份:

用番紫色幼幼的掃在眼尾的部份
前半部用金黃色

加上上下眼線,睫毛液..搞掂~~





沒有留言:

張貼留言