2009年5月4日 星期一

夏天的粉底

夏至已經來臨了
正正代表夏天開始了
又係時候去轉換一下我既粉底
始終在夏天去用一上一些冬天既粉底真的不太舒服
就在前幾天放假我買了它




它原先不是我今年既心水
但行行下又唔知點解買左佢..哈!!
當日counter姐姐同我試既時候
又覺得幾好,所以就用住它先啦
等我用完佢先再去買另一牌子吧!

雖然我個人比較著重眼妝
但當然一個底妝都一樣重要呀
一個好既底妝係可以令自己變得更精神呢

如果選擇粉底在夏天用
當然要薄,但亦都要有一定既遮瑕度
我已用了它一星期了
都幾好,第一真的唔會好厚
薄薄一層都已經好足夠
我每次只需要用好小既分量已經可以for哂我成塊面
而且遮瑕度都OK!
最重要係過了5-6個鍾都冇咩脫粉,亦冇變暗既情況出見
但唔知會唔會因為同我用埋佢支Base有關

因為佢既廣告係話這支Base係可以好似磁石咁將粉底更貼的
(但就不知是否真的咁神奇了..)
我買埋它只因咁岩我支Base也快用完吧了!








1 則留言:

  1. 會唔會好易出油呀?
    [版主回覆07/10/2009 23:10:00]都唔會,我多數早上查,放工先有小小出油 唔知關唔關我用埋佢既Base 但之後我先發覺佢既成份唔係咁好 (我係睇一份報告List哂D粉底有D咩成份)

    回覆刪除