2009年5月13日 星期三

等~~寂寞到夜深

打呢篇Blog既時候
我仲係公司
Why~~Tell Me Why~~??

因為公司有一套System係外判既
而呢套System既美國總公司停電
所以連帶我地個System都Down左
由四點停到而家九點仲未得
六點問又話個半鐘後得
七點半問又話八點先得
好喇,到八點問又話唔知
咁即係之前講大話啦..衰人
直到剛剛又話等多半個鐘
你地係咪玩野架!!!!!!!!!!!!

你地知唔知係地整番個System之後
我地仲要做野架,你估我地D時間係比你地咁浪費架

嗱嗱嗱.....睇吓仲要等幾耐呀!!
唔該唔好玩我地同"乎蜆"我地啦!!

我要返屋企呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


HELP!!HELP!!HELP!!!



沒有留言:

張貼留言