2009年5月9日 星期六

元朗金泰釧

因為妹妹要去元朗既關係
而我同蝦子餅又要去上水
所以就發揮了我慳家既精神
搭妹夫順風車入元朗再轉巴士入上水了
比起由屋企直接去上水平一大截

入到元朗先食午餐
嘩..元朗既食店多得很
最後去了一間泰國菜館"金泰釧"




它的Memu紙多野到眼花撩亂
好在我們只是食Lunch
就縮細範圍叫午飯套餐吧!



*雞翼湯濛
又係好大碗,雞翼幾好食
但如果它另上會好D
因為D湯浸淋了雞翼



*豬頸肉飯



*泰式蝦醬炒飯
好味,好香口,黎到先知仲有豬扒添



*冬蔭公雞絲河粉
又係啦,一湯粉類都好大碗,好多草菇
但就得酸味,唔夠辣味



*另叫了肉碎生菜包
呢個我覺得最好味
可能我好多時出面食呢個會有隻味道係我唔鍾意的
而呢度就冇喇!
可能嚴格黎講其實係佢唔正宗
但總知佢冇左個種香料味之後我就覺得好好食了



*菠蘿冰冰
麻麻地,冇咩味,連我咁唔鍾意太甜都覺得佢唔夠甜
但如果係一個熱死人既夏天黎一杯
都不失作為一個消暑既冰凍飲品

上文先提到我發揮我既慳家精神
但今餐最後都係我請客!!
Oh~~好在只不過係二百大元多小小
如果唔係我啋鬼你地呢!




沒有留言:

張貼留言