2009年5月3日 星期日

八方雲集

因為去探完媽媽
所以之後就去找食了
本身想從旺角一路行到去佐敦的
點知原本油麻地都有分店
見有位便走了入去了




這便是我地今次想食既八方雲集
入到去先發覺呢間係冇麵線吃的
只得餃子同湯呢!!







我地叫了兩個餐,所謂既餐就是一客餃子加一碗湯
喜歡的可再加五蚊多一杯飲品
先講餃子吧!
叫了韭菜水餃同招牌鍋貼
一客十隻,都好有份量呢!
水餃充滿了韭菜,好味,但略嚴唔夠熱,um..唔係熱辣辣個隻
而招牌鍋貼,其實係豬肉加椰菜整成既餃子
都幾好呀,因為加了大量既椰菜,所以食落冇咁油膩
但蝦子餅就覺得椰菜太硬了,我就覺得冇問題,因為椰菜本身就是爽身的嘛!







湯呢,我揀了酸辣湯,蝦子餅揀了貢丸湯
酸辣湯都好多料,但味道當然不及上海菜館啦!味道都OK的
蝦子餅個湯好清,而且充滿了香茜的味道,好香呀!
就連我唔食香茜的都覺得個湯好香呢!

一個餐平均二十六至二十八啦!
以咁既價錢都OK了,但食唔到麵線就有D失望,因為好想試吓!
呀~~佢地既豆漿都OK架,因為我自己好驚飲個D得個甜味既豆漿
佢地D唔太甜,岩哂我了~~嘻!!



沒有留言:

張貼留言