2008年8月6日 星期三

一門@Causeway Bay

想去呢度好耐了
之前只不過成日都時間唔夾去唔到
今日行完動漫節之後終於都去到了
因為佢地收得遲一些,所以去到都成十一點幾,他們也會比我地入坐


這間鋪頭比起其他既日本食店環境暗一些
但我覺得好舒服啊~~~
先叫了一些食物先,因為我地已經好肚餓了..嘻!!!




^這是刺身盛合, 海膽好鮮甜,帶子生食原來不是滑滑的(我本以為它是滑兼煙煙un un 的呢?)




^左邊是我最喜愛既免治雞肉串/中間是牛舌/右邊是和牛




^蟹肉玉子燒 - 好味呀!!!一D都唔乾身,咬落去入面有汁的呢!!看見右手邊嗎?他們整好之後
會印自己既鋪頭名的...看見嗎??




^當然都要叫一個食的飽的東西啦!!所以叫了海膽炒飯,份量好細呀..我地三人每人一小碗渣!!!



我地其實每人都叫了一杯酒飲下
見豆子成日都飲梅酒,所以都跟風叫了一杯
唔錯呀,幾好飲呀..蝦子餅就叫了生啤
當蝦子餅飲到一半既時候,佢發現在酒裡好似有隻小小的東西
佢同D服務生講,佢又肯比過杯Wor...幾好呀!!
我覺得這裡好適合比三五知己飲下酒,傾下計的
希望下次再0黎過~~~




沒有留言:

張貼留言