2008年8月10日 星期日

好飽嘅自助餐

琴日喺蝦子餅請佢屋企人食飯嘅大日子
之前出左Bouns話請,請到而家先請到呢!
搵咗幾星期睇吓食D咩!!
最終我話去日航食Buffet
因為我覺得嗰度都幾多嘢食


Book咗六點半未夠鐘
去下唱K先,去到先發覺全部嘅新歌我都唔識唱呢
真喺要補吓習先得!!
唱到差唔多要去食嘢了!!
幾年冇去,好彩仲記得點行


原來日航裝修過嚟,靚咗呢!
今次坐得遠咗,因為我地Book遲咗
Book嘅時候佢哋已經話定比我哋聽會遠一些
一坐底先有一杯Wellcome Drink
喺一杯檸檬甘桔飲品,酸酸甜甜咁,都幾好飲




^當然食沙律先啦!!



^中間的是焗蠔,嘛嘛地,右下個邊除了牛仔骨之外仲有一件黑蚊蚊既東西係椒鹽蠔,好好味呀
  但好怪,嗰日冇生蠔呀!!可能唔新鮮,所以先有焗同椒鹽囉!!



^上面嗰樣東東我都好鍾意食架,係燒墨魚丸呀!!好味!!



^嚟個周打魚湯先



^咖哩併盆,尖尖的那樣東西好辣的,我又冇睇食物牌Wor..一食出事呀,哈哈,蝦子餅都話好辣
  真係比佢呃咗呀!



^日航嘅粉麵我不嬲都好鍾意食的



^最後當然食甜品啦!!大部份我都覺得好食,但美中不足係冇我最鍾意既New York 芝士蛋糕







*今日食咗好多嘢,真係好飽呀!!!







2 則留言:

  1. Happy Pet's Store* 推出狗狗月餅...現已接受訂購!!!! 快D 黎睇下啦!!!!!!* http://hk.myblog.yahoo.com/happy915love

    回覆刪除