2008年8月8日 星期五

買咗電話了!!

喺呢個2008年8月8號既日子
本身好想放工即克返屋企睇奧運開幕的
但當然又係唔可以準時走啦
所以我同蝦子餅決定唔返屋企住
改去出電話!! O(≧∇≦)O Yeah!!!!!


七點半放工後,同蝦子餅商量後
決定落咗尖沙咀
因為本身係琴日出電話的
點知去到佐敦個間薯嘜通
佢地話冇貨,要尖沙咀先有貨
所以今日去睇吓,碰下運氣仲有冇囉


好彩仲有呀!問佢有冇兩部,佢都話有..正!!
(唔明點解佐敦嗰間會冇呢!因為我見到除了我地要兩部之外
 有一Pair人又係要兩部!!Total 四部都有呢?)
個Staff仲好好人,同我地講得好詳細添!
花了差唔多一個鐘,終於搞掂!!




^好貴呢!!因為兩部都係我比錢!蝦子餅生日我仲未送禮物比佢
  所以我話我送比佢..連埋自己個部要五千大元呀,半個月人工了 ゚・。(。/□\。)。・゚



^今日呢個日子,當然即刻要整番個奧運既Wallpaper 啦!!中國加油!!北京加油!!


買完嘢當然去醫肚啦!!
行咗都好一陣,但度度都好多人呢
好彩比我地見到味千冇咩人(奇怪..平時好多人的 (o゜ー゜o)?? )
所以諗都冇諗就走咗入去了
但後來發覺,當我地坐底之後又不斷有人囉!!




^又係我至愛,雞肉軟骨串呀!仲有三串添呀!正!!!



^新產品芝士露笋卷,我自己覺得好普通..成幾層火煺..又唔覺D芝士去咗邊!!



^餃子



^我叫的蒜片豬軟骨拉麵 (我又唔覺唔覺咁又叫了軟骨既嘢喇!!冇辦法啦!!我太鍾意食軟骨了!!嘻!)



^蝦子餅叫了帶子拉麵


這餐當然蝦子餅比啦
我同佢講,份禮物太貴了
呢份禮物已經等同哂成年既特別日子禮物了
哈哈!!咩日子,除了生日,咩拍拖周年,結婚周年個D囉
我唔會再喺今年內買禮物比佢了
當然..佢就要每個特別日子都送我禮物啦!!






沒有留言:

張貼留言